AUTHOR

Photobucket

Khamis, 20 November 2008

Manusia dan aura



Bismillah..

Dengan nama Allah yang maha berkuasa..

Tubuh manusia sentiasa dikelilingi oleh aura yang berwarna putih. Akan tetapi, biasanya aura tersebut akan bercampur aduk dengan warna-warna yang lain.

Di dalam ilmu aura, hati manusia dianggap sebagai "Raja" dan seluruh anggota badan adalah rakyatnya. Ini bermakna, apa sahaja yang terdetik dihati, akan dperintahkan rakyatnya (anggota badan) untuk melaksanakannya.



Sebagai satu contoh, apabila hati terdetik "aku nak makanlah..", maka, secara tidak langsung, ia akan menghantar isyarat gelombang ke otak dan otak akan menghantar isyarat kepada anggota badan yang lain untuk betgerak. Maka, kaki akan melangkah ke dapur (sebagai contoh), tangan akan mencapai pinggan dan sebagainya. Walau bagaimanapun, keadaan ini terjadi terlalu pantas. Allah maha hebat di dalam penciptaan.

Secara halusnya, gelombang atau aura yang dihantar oleh hati tadi akan mengeluarkan cahaya yang berwarna-warni. Dan dalam masa yang sama, dapatlah diketahui akan perbuatan yang ingin dilakukan oleh seseorang dengan cahaya yang dikeluarkan olehnya tadi di dalam pergerakkannya. Tetapi, oleh kerana proses ini terlalu pantas, maka adakalanya ia tidak dapat dibaca kecuali orang yang benar-benar bersih hatinya.

Oleh itu dapatlah disimpulkan, bahawa setiap perkara yang hendak dilakukan oleh seseorang itu, dapat dibaca melalui aura yang dikeluarkan olehnya. Pendek kata, apa sahaja yang ingin dilakukannya atau telah dilakukannya mengeluarkan aura tertentu. Sekiranya sesorang itu telah melakukan zina, maka aura badannya akan mengeluarkan satu warna yang memberitahu akan keadaannya.

Bagi mereka yang mempunyai penyakit pula, aura badannya akan bocor disesetengah tempat yang berpenyakit menunjukkan ada kerosakkan pada system tubuhnya. Jadi, dapatlah dibaca akan penyakit yang dihidapinya berdasarkan dari aura yang bocor. Contohnya, sekiranya seseorang itu menghidapi penyakit jantung, maka aura sekitar dadanya akan bocor dan mengelurakan aura yang berwarna bergantung kepada keparahan penyakit itu. Kiranya penyakit itu ditahap yang kritikal, maka aura yang keluar berwarna hitam pekat bercampur merah saga.

Begitu juga di dalam penulisan seseorang. Apabila seseorang ingin menulis sesuatu, maka hatinya akan terdetik akan perkara yang ingin ditulisnya. Secara tidak langsung, hati memberi isyarat kepada otak dan otak memberi isyarat kepada anggota badan yang lain untuk melaksanakanya. Oleh itu, aura badannya akan berserta dengan penulisannya. Maka, secara tidak langsung, dapatlah diketahui akan sifatnya, amalannya, penyakitnya dan sebagainya.

Ilmu aura juga biasanya disertakan dengan ilmu nafas. Di mana, nafas digunakan untuk mengawak aura dirinya dan aura orang lain. (Insya Allah akan dihuraikan di lain perbincangan).Namun begitu, kebanyakkan mereka-mereka yang mempunyai kebolehan ini lebih banyak mendiamkan diri dari bersuara kerana di dalam hati mereka sentiasa berada dengan Allah semata-mata. Bagi mereka, apa yang Allah anugerahkan adalah satu ujian dan pengajaran serta pedoman hidup dan bukanlah untuk mempertikaikan hal seseorang.

Wallahu A'lam.
Read More…

Tiada ulasan:

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator